Často kladené otázkyNastavení a zpracování datafeeduČlánek

Můj datafeed byl odmítnut. Co bylo příčinou a jak to mohu opravit?

Důvody pro které může být datafeed odmítnut:

- Hodnota určená pro "Nahrát URL" není platná. TOdkaz není funkční, směřuje na stránku, která není platný datafeed;
- Pole nejsou vé správném pořádku, zmíněné ve specifikaci datafeedu (Kategorie | Výrobce | Model | Kód obchodníka | Název výrobku | Popis výrobku | URL výrobku | URL obrázku výrobku | Cena | Měna);
- Pokud vaše stránka je v určité následující struktuře osCommerce/ZenCart/Virtuemart/CsCart/xCart musíte se ujistiti, že stahujete odpovídající skript a že jej umístíte na stejném místě jako ostatní soubory stránky;
- Chyby ve výstupu kvůli znakům, které oddělují řádky a výrobky. Před vyplněním všech výrobků v datafeedu, odstraňte všechny tabulatory, nový řádky a čárky (|). Pro osCommerce/ZenCart/Virtuemart/CsCart/xCart skripty, tento problém by měl být už vyřešen;
- Datafeed by neměl přesáhnout maximální velikost 20 MB a neměl by obsahovat ne více než 3.000 výrobků. Budete muset omezit váš výstup tak, aby vyhovoval zadaným limitům anebo získat Prémiový balíček.

Umístění: Nastavení a zpracování datafeedu