Tady jsou některé z důvodů, které mohou vést k nesrovnalostem, pokud jde o kategorie: - Váš obchod má základní účet Pro obchody se základním účtem kategorie korespondence se provádí automaticky na základě jejich obs...
Tento problém se objeví, když kategorie, ve které máte umístěn váš výrobek, je špatná nebo jste integrovali výrobek v příliš všeobecné kategorii anebo kód nebo název výrobku je špatný nebo chybí. Také je možnost, že problém j...
V tomto případě ShopMania BOT automaticky odhalil, že vaše kódování mělo chybu. Prosím, kontaktujte nás emailem pro vyřešení problému.
Aby jste to mohli zkontrolovat, je zapotřebí se přihlásit na stránce, Účet obchodníka , pak vstoupit do sekce Statistiky výrobků stránce, kde můžete vidět údaje týkající se aktivních výrobků a kategorií, ve kterých jsou zobrazen...
Nemusíte vytvořit nový účet. Můžete přidat a spravovat několik obchodů na stejném účtě. Jediné co musíte udělat, je vstoupit na následující stránku https://partner.shop-mania.cz/cp.register pro každý nový obchod a následovat ste...
Přestože zprávy ze systému Shopmánia a dalších analytických systémů předkládají podobná data, musíte být na pozoru, že tato data jsou vygenerována z jiných zdrojů a že 2 systémy vlastně hlásí rozdílné informace. Porozumění, jak...
Na této stránce jsou zobrazeny hodnocení a komentáře, který obchod získal od různých kupujících. Pouze registrovaní a přihlášení uživatelé mohou psát komentáře. Komentáře jsou publikovány pouze po ověření. Pros...
Za prvé, vyvarujte se zveřejnění vašeho hodnocení pro váš obchod, protože používáme filtr, který to odhalí a odstraní. Pro získání více pozitivních hodnocení a komentářů měli by jste vyhovovat požadavkům vašich kupují...
Smazány jsou pouze komentáře, které jsou nepřístojné nebo které jsou vymyšlená. Také jsou filtrovány a smazány komentáře, které sami umístíte a také ty, které uráží jiné obchody. Komentáře kupujících jsou automaticky smazány v...
Statistiky kliků a nákladů jsou aktualizovány v intervalu několika hodin. Kliky pro jeden den jsou viditelné následující den.
Můžete na ně odpovědět použitím příslušného odkazu zobrazeném na seznamu komentářů ve vašem účtě. Před přidáním komentáře můžete zvolit možnost náhledu. Jakmile to bude zveřejněno, není možné odpověd změnit nebo smazat....
Výrobky jsou umístěny na stránce v závislosti na výsledku filtru založeném na individuálním hodnocení. Při budování hodnocení následující faktory jsou vzaty v úvahu: - typ výrobku (porovnatelný nebo neporovnatelný); -...
V tuto chvíli může každý účet na ShopMania použít pouze jednu sadu fakturačních dat. Všechny faktury vystavené pro obchody vytvořené v rámci jednoho účtu budou vydány s údaji odpovídající tomuto účtu. Pokud chcete použít ji...
Chcete-li změnit URL adresu obchodu, který je již registrován, prosím pošlete nám email na support@shop-mania.cz s aktuální URL vašeho obchodu a novou adresu URL . Prosím, pošlete svůj požadavek z emailové adre...