Často kladené otázkyDalší dotazyČlánek

Proč se moje výrobky nezobrazují ve správné kategorii?

Tady jsou některé z důvodů, které mohou vést k nesrovnalostem, pokud jde o kategorie:

- Váš obchod má základní účet Pro obchody se základním účtem kategorie korespondence se provádí automaticky na základě jejich obsahujících výrobků a některých dalších parametrů. Existují případy, kdy výrobky nemohou být zařazeny do zvláštních kategorií, a jsou uvedeny v kategorii Ostatní. Aby bylo možné využít z vlastní klasifikace vašich kategorií, doporučujeme, abyste si koupili Premium Package.

- Kategorie s vaším výrobkem je neúplná Pole kategorie by měla obsahovat název kategorie přesně tak, jak se zdá, na vašich webových stránkách, a to by mělo obsahovat úplnou cestu z kořenové kategorie ke konečné podkategorie, kde je výrobek. skutečně uveden. Např .: IT / Komponenty / Základní desky

- Kategorie v vašem datafeed obsahují smíšené výrobky, Pokud datafeed má kategorie, které zahrnují pvýrobky, které odpovídají několika ShopMania kategoriím, výrobky z těchto kategorií, mohou být zařazeny pouze na základě určitých parametrů a klíčových slov. V tomto případě mohou být produkty, které nemohou být zařazeny do zvláštních kategorií a jsou uvedeny v kategorii Ostatní.

Umístění: Další dotazy