Často kladené otázkyDalší dotazyČlánek

Proč se statistika návštěvnosti liší od statistiky kliků?

Přestože zprávy ze systému Shopmánia a dalších analytických systémů předkládají podobná data, musíte být na pozoru, že tato data jsou vygenerována z jiných zdrojů a že 2 systémy vlastně hlásí rozdílné informace. Porozumění, jak jsou tyto zprávy vytvářeny jsou často základem pro jakékoliv rozdíly, které můžete vidět.

Zde je několik důvodů, proč návštěvnost ve vašich analytických systémech může být odlišná než počet kliků hlášený systémem ShopMania:

1. Kliky oproti Návštěvnosti: ShopMania zobrazuje kliky, které vaše stránka obdržela, zatímco analytické pogramy obvykle sledují návštěvnost stránky. Je podstatné rozlišit mezi návštěvností a kliky, které často vysvětlují rozdíl mezi těmito dvěma systémy. Z důvodu protekce obchodníka počítáme maximálně 1 klik na výrobek a 2 kliky na kategorii, pro stejného obchodníka.

2. Sledovací (tracking) kód na destinaci URL: Pokud destinace URL vaší stránky nemá správně nainstalovaný sledovací kód, pak tato návštěvnost nebude sledována analytickým systémem.

3. Sledovací kód se neprovede: Pokud návštěvníci zastaví nahrávání sledovacího kódu nebo navigaci na jinou část vaší webové stránky předtím než se načte sledovací kód, návštěva nebude registrováaná ve vašich analytických systémech.

4. Nastavení prohlížeče: Ve většině analytických systémech návštěvníci musí mít nainstalovaný JavaScript, který umožňuje zobrazování obrázků a cookies v jejich prohlížeči, aby systém mohl hlásit návštěvu. Avšak ShopMania bude moci registrovat tuto návštěvnost, protože má schopnost sledovat pouze kliky na vaši reklamu a nemusí se spoléhat na JavaScript.

Používáme pokročilý systém chráněný proti neoprávněným klikům včetně, ochrany proti spiderům, bot, skriptům a neoprávněným uživatelům.

Abychom předešli neoprávněným klikům (velké množství kliků na výrobky určitých obchodů bez úmyslu návštěvy těchto stránek), blokujeme podezřelé IP adresy a omezujeme počet kliků, které přichází z unikátní IP adresy:
- klik na výrobek z unikátní IP adresy je registrován pouze jednou během standartního časového limitu pro hlášení
- během tohoto časového limitu maximálně 2 kliky na výrobky v určité kategorii jsou registrovány ze stejné IP adresy.

Prosím mějte na vědomí, i když klik není registrován, návštěvník je stále schopný navštívit stránku, na kterou kliknul.

Umístění: Další dotazy