Často kladené otázkyNastavení a zpracování datafeeduČlánek

Na co se vztahuje Odmítnuté nabídky statistiky v sekci Statistiky výrobků?

Odmítnuté nabídky jsou ty výrobky z vašeho datafeedu, které nemohly být správně importovány kvůli nějaké chybějící nebo nesprávné informace. Příčiny, které mohou vést k odmítnutí nabídky jsou:

- Nabídky bez kategorií - nabídky, pro které pole Kategorie není definováno v datafeedu;

- Nabídky bez platné adresy URL - produkty, pro které má URL Produkt pole není definována nebo nemá platnou hodnotu v datafeed (URL neotevře platnou stránku nebo není zcela poskytnuté v datafeed , ujistěte se, že vaše adresy URL obsahují http: // protokol na začátku),

- Nabídky bez platného ceny - nabídky, pro které je cena pole nemá platnou hodnotu v datafeedu (cena je 0 of není k dispozici v datafeed);

- Nabídky bez názvu produktu - nabídky, pro které název výrobku není pole definované v datafeed;

- Nabídky bez kódu produktu (MPC) - nabízí, pro které je pole Kód produktu (MPC - Merchant Product Code) není definován v datafeed;

- Duplicitní Nabídky - nabídky, které mají stejnou hodnotu v poli Kód produktu (MPC - Merchant Product Code);

- Nabídky bez nabídek - nabídky, pro které jste nenastavili aktivní nabídky; ujistěte se, že všechny vaše nabídky jsou aktivní a že jejich hodnota je alespoň rovna minimální přijatou hodnotu pro odpovídající kategorii;

- Nabídky bez adresy URL obrázku - nabídky, pro které je URL obrázku pole není definováno nebo nemá platnou hodnotu v datafeedu (URL neotevře platnou stránku nebo není zcela k dispozici v datafeed, ujistěte se, že vaše adresy URL obsahují http:// protokol na začátku),

- Otevřené klíčová slova - nabídky, které zahrnují zákonem chráněné nebo zakázaných klíčových slov;

- Nabídky s neplatným formátem ceny - nabízí poskytovanou cenu v neplatném formátu (desetinný oddělovač se nepoužívá soustavně v datafeedu, budete muset použít stejný oddělovač, čárku nebo desetinná tečka, pro všechny Ceny v datafeedu);

- Nabídky, které nemohou být uvedeny na stránkách - nabídky, které nemohou být uvedeny na našich stránkách, kvůli druhu výrobků, které představují;

- Nabídky s nekonzistentních údaji - nabídky, pro které související data se liší ve velké míře od jiných podobných nabídek;

- Nabídky bez GTIN kódu - Nabídky z kategorie "Knihy", pro které GTIN pole není definováno v datafeedu (měli byste zahrnout ISBN kód pro každý produkt)

Některé z těchto chyb dojít, protože popis produktu expanduje přes několik řádků Při vytváření datafeedu se ujistěte, že nahradíte nové řádky \ n nebo \ r v popisech s prostorem nebo <br /> Některé z těchto chyb jsou poměrně časté, když název výrobku se rozšíří na několik řádků. Když vytváříte váš datafeed, měli by jste se ujisiti, že nové řádky \n nebo \r jsou nahrazeny mezerou nebo <br />

Umístění: Nastavení a zpracování datafeedu